icon-searchHae
fi
Asiakkaille

Happeo on We Are Groupille kaiken tiedon koti

 

 

 

 

 

12 ravintolaa toimivat viiden eri konseptin mukaisesti. We Are Groupin ravintolakonseptit ovat Sushibar+Wine, Story, Bar Cón, Vin-Vin ja Bier-Bier. "Tarkoituksenamme on tehdä ystäviemme elämästä nautittavampaa", kertoo Sushibar+Wine -ravintoloiden Director of Restaurant Operations Kaisa Laulajainen.

Personoitu alusta tarjoaa ratkaisut viestinnän tarpeisiin

Tarve Happeon käyttöönotolle syntyi kasvavan henkilöstömäärän myötä lisääntyvistä sisäisen viestinnän haasteista. "Satapäiseksi kasvaneella henkilöstöllämme ei ollut minkäänlaista yhteistä viestintäalustaa, jossa he olisivat pystyneet keskustelemaan, etsimään yhteystietoja tai muuten selvittämään, kuka on kuka", muistelee Digital Marketing Manager Alli Tommiska.

"Loimme yhdessä Gappsin kanssa sellaisen meille sopivan paketin. Räätälöimme kokonaisuuden sellaiseksi kuin halusimme. Sieltä löytyy nyt ratkaisuja niin esimiesten kuin henkilökunnan työskentelyyn. Happeo on siis meille personoitu alusta, kaiken tiedon koti. Sieltä löytyy sekä pysyvää tietoa että keskustelualusta", Laulajainen summaa.

Happeo helpottaa arkeamme.

Tommiska kuvailee Happeota We Are Groupin sisäiseksi someksi, jonka kautta esimerkiksi kaikki ilmoitusluontoiset asiat kulkevat todella helposti. Voit laittaa tiedon yhteen paikkaan suoraan oikean ryhmän luettavaksi.

"Julkaisemme siellä esimerkiksi työvuorolistat. Henkilökunta pystyy kommunikoimaan myös esimerkiksi vuoronvaihdoista", Laulajainen sanoo.

"Kuka vain työntekijä voi perustaa oman ryhmän ja joko kutsua sinne haluamiaan henkilöitä tai pistää sen vapaasti kaikkien nähtäville. Me olemme esimerkiksi Kaisan kanssa sporttiryhmässä ja kävimme juoksemassa Midnight Runin yhdessä", Tommiska hymyilee.

Gappsin kanssa tehtävässä yhteistyössä nostaisin tärkeimmäksi sen, miten paljon viestintämme on sujuvoitunut näiden palveluiden avulla.